home contents follow me twitter insta
Hari Guru
Monday, May 28.


* macam wedding >.<

Entry kali ni aku nak cerita pasal Sambutan Hari Guru dekat sekolah aku. Diorang decorate tempat tu macam nak buat wedding je. Ish3x ... Hampir luruh juga la jantung ni bila tengok >.<

*koir :')

Act , masa ni ada koir.. And aku as ahli koir tetap kena lah masuk. Ada cerita yang sangat mendukacitakan. Masa koir tu kami betul-2 terkejut yang lagu kami tak sedap (tersekat-2 & jadi double) . Mujur Kak Cchia lari bagitahu teacher . Then, teacher decide kami nyanyi tanpa lagu. (kalau dari awal mesti best -.-) Koir kali ni berbeza sebab ada solo yang berkeliaran sambil menyanyi . SANGAT SPECIAL . Tapi, keadaan tak mengizinkan. Sedih betul masa tu :'(.



Then, dah habis segala acara. Kami pergi edarkan hadiah-2 guru yang kelas kami sediakan. Aku kena bagi dekat Cikgu Rosmaniza & Mrs Low May Hoon. After that kami pergi taman. Kami memang buat syok habis la. Tangkap gambar sana, tangkap gambar sini . -.- ish3x







Okayy la. Sampai sini saja. aku tahu entry kali ni bosan yang amat. -.- (cepat geleng , kalau tak aku sepak) hehehe.. Okay . Bye Bye :)


« Older // Newer »
© 2014 ZIEZI EZWANIE ZAINOL AFANDI. Created by Amar Khatamy. All rights reserved.