home contents follow me twitter insta
Air Mata
Saturday, November 16.





Assalamualaikum.

Air mata merupakan salah satu cara kita meluahkan perasaan. Air mata akan mengalir sama ada bila kita sedih ataupun gembira.

Kadang-kadang orang cakap air mata adalah senjata perempuan. Dan ada orang cakap lelaki tak boleh mengalirkan ai mata sebab takut jatuh egonya.

Tapi aku, aku ingat lagi masa paling sedih aku menangis. Masa tu masa pah aku meninggal dunia. Aku rapat betul dengan pah. Walaupun aku dah besar, satu-satunya tempat aku bermanja pah sebab aku tahu mama sibuk selalu taknak layan aku ._.

Bila aku tengok dunia sekeliling baru aku perasan pah adalah insan yang terbaik selepas mama dan abah.
Aku betul-betul adore her. Dia tak pernah nak hidup senang dan selalu bersangka baik pada orang. Aku paling adore dia time dia tabah hadapi segala susah dia sendiri je.

That's why i want to be like her. Insyaallah.


« Older // Newer »
© 2014 ZIEZI EZWANIE ZAINOL AFANDI. Created by Amar Khatamy. All rights reserved.