home contents follow me twitter insta
bila dah dapat result
Saturday, December 21.


Assalammualaikum.
Macam entry aku yang sebelum ni pasal 19 dec kan ? So, sekarang ni aku dah dapat result aku. Entry kali nie aku just nak cerita pasal kenervousan aku masa ambil result tu.

Masa malam tu aku serious tak boleh nak tidur. Tapi bukan sebab aku takut, just sebab aku minum kopi. -_- okay sila gelak sekarang...//

Pastu pagi tu aku bangun awal. Then ada lah rasa takut sikit-sikit. Aku dengar lagu tengok mv semua untuk lupakan sekejap pasal result tu. Sedar-sedar pukul 10.00 pagi. Terkejut sekejap then terus pergi bersiap. Pagi tu aku tak lalu makan just makan sekeping roti kosong je. *sedih sebab lepas tu perut aku buat beatbox*

Berapa minit sebelum pukul 11 tu abah aku pun balik dari penang. Aku pun pergilah sekolah dengan abah and adik sekali. Masa aku sampai tu rupanya ramai dah yang dah ambil result. Masa tu aku rasa badan aku menggeletar gila! Tapi aku tak terus masuk sebab aku tunggu kawan datang then masuk dengan diorang sekali.

Act kami tak tahu nak pergi ambil kat mana, so masa otw cari tempat tu tiba-tiba cikgu hafizul panggil aku.


Aku pun macam "eh cikgu!" Pastu tetiba cikgu cakap tahniah. Aku pun macam nak terperasantan tapi takut tak betul.


Cari punya cari dah jumpa pun tempat ambil result tu. Rupa-rupanya pengetua dah tunggu lama kami. Ceh.

Masa nak ambil tu aku tercari-cari jugak kertas result aku dekat mana pastu rupa-rupanya ada dekat tangan pengetua dah. Aku pun macam pelik. Rupa-rupanya result aku okay. Alhamdulillah... Tapi yang tak best nya pengetua kata aku ambil result macam takde perasaan. Takde nak melompat ke nak happy ke apa. Hmphh




« Older // Newer »
© 2014 ZIEZI EZWANIE ZAINOL AFANDI. Created by Amar Khatamy. All rights reserved.