home contents follow me twitter insta
#ImagineTOP My Vampire (Part 1)
Wednesday, December 11.


cr (twitter) : @KPOPAwesomeWeii




//My Vampire// 
Part 1

Dapat ke diorang terima aku, kalau aku bagi tahu yang aku ni bukan manusia macam diorang? Aku boleh baca minda semua orang, warna mata aku berubah dan aku mempunyai kekuatan yang luar biasa. Aku Vampire.

A : wey!! Asal dengan kau ni? Asyik termenung je dari tadi.

Aku : *tersentak daripada lamunanku* hah? Apa dia?

B : sah tak dengar apa yang kitaorg cakap tadi. *sigh*

Aku : haih sorryla. Apa yang korang cakapkan tadi?

A : kitaorg cakap pasal budak baru yang pindah dekat sekolah ni*dengan muka teruja*

Aku : kenapa? Dia kacau korang? 

B : ish kau ni*sambil memukul lenganku* mana ada. Dia baik, tinggi and yg penting handsome pulak
      tu.kau dah jumpa dia? 

Aku : hmm? Belum lagi. *Handsome sangat ke dia tu?**kata hatiku* ehh!! Aku dah lambat pergi


« Older // Newer »
© 2014 ZIEZI EZWANIE ZAINOL AFANDI. Created by Amar Khatamy. All rights reserved.