home contents follow me twitter insta
#ImagineTOP My Vampire (Part 2)
Wednesday, December 11.



//My Vampire//
Part 2

Tiba-tiba barang2 aku jatuh bertaburan akibat dilanggar oleh seorang lelaki. Aku memandangnya dengan pandangan yang tajam dengan mataku yang berubah menjadi merah akibat kemarahanku

Lelaki:maafkan saya! Saya tak sengaja *sambil merenung ke mataku yg kemerahan*

Kenapa aku tak boleh baca minda dia? Kenapa mulut aku tak boleh nak bercakap apa2 . Mata biru dia. 

Lelaki:*cantiknya perempuan ni. Mata dia, hidung dia, mulut diaaa

Ehh? Kenapa dengan aku ni. *cepat2 aku tersedar dari lamunanku dan terus mengutip buku2 yg bertaburan sambil dibantu lelaki tersebut. 

Lelaki:hmm. Maaf?*sambil meghulur buku* siapa nama awak? 
Aku:*rampas buku dan terus beredar sambil membiarkan pertanyaan lelaki tersebut.


*Di dalam kelas*
Kenapa aku masih fikirkan lelaki tu? Kenapa aku tak boleh lupakan dia? Mata dia, renungan dia, bibir dia .. arghh !! 

Cikgu:baiklah murid2 saya nak perkenalkan murid baru kepada kamu semua. Silakan

Lelaki:hai.nama saya TOP saya budak baru disini sila beri tunjuk ajar *sambil memberikan senyuman manis*
Cikgu:baiklah top silalah duduk di tempat kosong tu*sambil menunjuk kearah ku*
Top terus menuju ke arah ku sambil memberikan senyuman yg sgt manis. Alahaii manisnya senyuman dia.. 
Top:hai siapa nama awak? *sambil tersenyum*
Aku:hai. Nama saya ________ *jawabku dingin*
Top:bolh saya pinjam buku awak? 
Aku menoleh ke arahnya dan menolak buku ku di antara aku dan Top.

-tamat waktu persekolahan




« Older // Newer »
© 2014 ZIEZI EZWANIE ZAINOL AFANDI. Created by Amar Khatamy. All rights reserved.