home contents follow me twitter insta
#ImagineTOP My Vampire (Part 3)
Wednesday, December 11.




//My Vampire//
Part 3
....................
Selepas habis waktu sekolah aku lalu di satu lorong yang sangat gelap tiba-tiba qku terdengar ada orang menjerit meminta pertolongan. Aku pun terus berlari ke tempat kejadian

Alangkah terkejutnya aku melihat Top di belasag oleh sekumpulan gengster. 

Aku:WOI!!! *sambil merenung tajam ke arah mereka dengan mata yang berwarna merah yg telah bertukar daripada warna brown.*
Gengster:woi blah blah.. 
Hmm tahu takut. Aku terus berlari ke arah Top yang terbaring layu. 
Aku:Top? Top? *sambip memegang mukanya yg penuh dgn darah.
Top:awak? *sambil tersenyum manis walaupun berada dalam kesakitan * awak saya saya. *pengsan*
Aku terus menjerit apa bila melihat keadaan Top yg tidak sedarkan diri. 
Aku mengumpul segala kekuatan aku dan mengangkat Top membawa kerumah ku .. 

---------------------------------------------------------------------





« Older // Newer »
© 2014 ZIEZI EZWANIE ZAINOL AFANDI. Created by Amar Khatamy. All rights reserved.