home contents follow me twitter insta
#ImagineTOP My Vampire (Part 4)
Wednesday, December 11.



//My Vampire//
Part 4
..................... setelah Top sedar, dia sedar bahawa dia bukan berada di rumahnya. Dia pun bangkit dari katil dan mula menerokai setiap sudut di bilik itu. Tiba-tiba dia terjumpa sebuah diari dan mula membacanya dari satu muka surat ke satu muka surat

.............................. 
Aku pun dengan perasaan yg berdebar membuka pintu bilik .. 
Aku:Top *sambil membawa makanan dan memberikan senyuman manis kepada Top.
Perasaan aku mula takut apa bila aku ternampak Top memandangku dengan pandangan yg takut dan sedih. Tapi kenapa?

Aku mula perasaan ada sesuatu di tangannya. Rupa-rupanya Top memegang diari ku . Adakah dia sudah tahu siapa aku? 

Aku:Top? Awak.. awak
Top:betul ke semua ni? Betul ke apa yg awak tulis ni? 
Aku hanya memandang sayu kearahnya sambil menahan sebak. 

Aku:betul. *dan Top kelihatan terkejut mendengar pengakuan ku. .* saya tahu awak tak boleh terima saya selepas awak tahu semua ni tapi percayalah yg saya takde niat nak sembunyikan semua ni. Saya cuma nak melindungi awak, saya tak sanggup tgk awak kena pukul mcm semalam hati saya sakit. 
*Kataku sambil menangis teresak-esak.*
Saya sayangkan awak Top. Saya cintakan awak sejak kali pertama saya berjumpa dengan awak. 

Top pergi kearah ku. Dia memegang mukaku dan mengelap air mataku . 
Top:siapa cakap saya tak boleh terima awak? 
Aku terus memandang tepat kearah matanya cuba mencari kebenaran. 
Top: saya sayangkan awak malah saya lebih mencintai awak. Saya terseksa sejak hari pertama saya jumpa awak menahan perasaan saya ni .pandangan mata awak membuatkan saya jatuh cinta terhadap awak. Malah awak bolh menjadi lebih daripada pelindung saya. *wink dan terus memberi aku ciuman yang hangat*
Aku:so now you are mine? 
Top:now you belong to me my beautiful vampire *peluk**.. 



------------------THE END------------------






« Older // Newer »
© 2014 ZIEZI EZWANIE ZAINOL AFANDI. Created by Amar Khatamy. All rights reserved.